Postipaketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan varuskuntaan tilattaessa kasarmiin tai lähimpään noutopisteeseen tilattaessa tiettyyn osoitteeseen.
Tilattaessa kasarmiin vastaa paketin/kirjeen jakelusta varuskunta kohtaisesti sen postista vastaavat henkilöt paketin saavuttua varuskuntaan.
Tilattaessa tiettyyn osoitteeseen saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä Postin toimesta. Lähetys on noudettavissa Postista lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella. Pakettiautomaatista vain lokerokoodilla. Lähetystä säilytetään noutopisteessä 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.
Kotipaketti toimitetaan suoraan perille asti. Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa puhelimitse. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, tälle jätetään yhteydenottopyyntö. Lähetykset toimitetaan suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla jakelu tapahtuu klo 14 mennessä. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti toimitetaan noudettavaksi lähimpään Postiin. Pakettia säilytetään Postissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Toimitusaika” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Tilaukset lähetetään kahden (2) arkipäivän sisällä tilauksesta. Normaali toimitusaikamme on 1–5 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Peruutusoikeus ja palautusehdot” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Kaikkia verkkokaupan tuotteita koskee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. 14 päivän palautusoikeus alkaa siitä kun olet vastaanottanut tilauksen. Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin varastollemme ja olemme tarkistaneet niiden kunnon.[/vc_column_text][vc_column_text]Hinta palautetaan aina tilauksen yhteydessä käyttämällenne maksutavalle. Mikäli olette valinneet laskun, hyvitetään hinta laskulle. Palautus tehdään aina maksamanne hinnan mukaisesti vaikka palautetun tuotteen/ tuotteiden hinta olisi muuttunut. Palautuksesta perimme palautuskulun 4,9€. Palautuskulu vähennetään palautettavasta summasta.[/vc_column_text][vc_column_text]Peruuttamisilmoitus tulee tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: toimisto@plusykkönen.fi. Kerro viestissä viestissä tilausnumerosi sekä minkä tuotteen/ mitkä tuotteet haluat palauttaa. Lähetämme palautusohjeet kahden arkipäivän kuluessa vastaanotettuamme ilmoituksen.[/vc_column_text][vc_column_text]Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle[/vc_column_text][vc_column_text]Palautusosoitteemme: Kuhatie 12-18 F58, 02170, Espoo[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Henkilötiedot” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]PlusYkkönen on vastuussa siitä, että sinun henkilötietojasi käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Henkilötietoja käsitellään tilausten, postituksen, asiakkaan yhteydenottojen, ja muiden asiakkuuden hoitamiseen liittyvien toimenpiteiden yhteydessä. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Asiakaspalvelu” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä whatsapissa viestillä numeroon:
+358 44 2719865
Vastaamme aina mahdollisimman nopeasti yleensä 24 tunnin sisällä.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Vastuunrajoitus” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]PlusYkkonen ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pl-md-2 pr-md-2″][vc_column][vc_custom_heading text=”Erimielisyydet” font_container=”tag:h5|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.[/vc_column_text][vc_column_text]Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section]