Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Fincommerce Oy, y-tunnus 3013307-4. Hyväksymällä nämä toimitusehdot verkkokaupan asiakas todistaa tutustuneensa kaupankäynnin ehtoihin. Hyväksymällä nämä toimitusehdot asiakas sitoutuu noudattamaan alempana mainittuja tilaus- ja toimitusehtoja. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Kaikilla tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus. Mikäli 30 päivää on kulunut ostoksesta, emme valitettavasti voi tarjota vaihto- tai palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen on oltava ehjä, pakkauksen sekä tuotteen on oltava uudelleenmyyntikuntoisia ja mukana on toimitettava sama sisältö kuin alkuperäispakkauksessa.

Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet ja hands-free –laitteet sekä vaipat ja muut vastaavat lastenhoitotuotteet.

Fincommerce Oy ei vastaa tuotteiden teknisten tietojen oikeellisuudesta ja pidättää oikeuden muuttaa tietoja. Fincommerce Oy ei vastaa tuotteiden käytön seurauksena aiheutuvista vahingoista.

Fincommerce Oy pidättää oikeuden perua kaupan, jos hinnoittelussa tai järjestelmässä on sattunut virhe tai mikäli tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tilattua tuotetta kohtuullisessa ajassa. Kohtuullisena aikana käytetään verkkokaupasta annetuissa ohjeissa määrättyä 30 päivää.

Tuotesivuilla esiintyvät asiakkaiden arvostelut, kuvat ja videot, eivät edusta Fincommerce Oy:n näkemyksiä tai kantaa mihinkään tuotteisiin, ihmisiin, organisaatiohin tai Fincommerce Oy:n itseensä. Tuotteiden ja palveluiden mahdollinen toimivuus ja/tai viallisuus perustuu tuotesivun ja pakkauksessa mukana annettuun tietoon. Asiakkaiden tekemät arvostelut, kuvat ja videot edustavat vain kyseisen asiakkaan näkökulmaa.

Jos tuotteen arvostelussa asiakas todennut esimerkiksi yhteensopivuuden jonkin toisen laitteen kanssa, josta ei ollut mainintaa tuotteen kuvauksessa, ostopäätöstä ei voi perua sillä perusteella, että tuote ei toiminutkaan asiakkaan arvostelussa mainitun laitteen kanssa. Sama pätee myös tuotteiden kestävyyteen ja muihin ominaisuuksiin, jos esimerkiksi asiakas tiputtaa tuotteen videolla lattiaan ja tuote pysyi ehjänä, asiakkaan lisäämä video ei edusta tuotteen kestävyyttä normaalikäytössä.

Fincommerce Oy:llä on lupa käyttää ilman erillistä korvausta asiakkaiden tuottamaa tekstiä sekä kuva- ja videomateriaalia omassa markkinoinnissaan esimerkiksi uutiskirjeissä, näytteissä tai nettisivuilla. Jos asiakkaan tuottamaa materiaalia käytetään hyväksi markkinoinnissa, markkinointimateriaalin katsotaan edustavan Fincommerce Oy:n näkökulmaa ja tuotteen ja palvelun ominaisuuksia.

Palautusohje

Palautustilanteessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelu toimittaa sinulle palautusohjeen. Palauttaessasi tuotteen, edellytämme kuitin tai todisteen ostoksesta.

Emme hyvitä toimituskuluja palautetuista tuotteista. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista, mukaan lukien palautuksen postituskulut. Mikäli saat rahaa takaisin palautetusta tuotteesta, palautuksesta aiheutuvat kustannukset voidaan vähentää hyvityksestä.

Mikäli palautat tuotteen, suosittelemme käyttämään seurattavaa lähetystä. Fincommerce Oy ei vastaa, että lähettämäsi tuote saapuu perille.

Kun palauttamasi tuote on vastaanotettu ja sen kunto on tarkastettu, lähetämme sähköpostivahvistuksen palautetusta tuotteesta. Sähköposti sisältää tiedon hyvityksen tai vaihdon hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Mikäli tuote hyväksytään palautetuksi, rahat palautetaan viivytyksettä. Hyvitettävä summa palautetaan suoraan luottokortille tai muulle käytetylle maksuvälineelle.

Huomioithan, että hyvityksen vastaanottamisessa voi kestää useita pankkipäiviä. Mikäli olet saanut vahvistussähköposti hyvityksestä, ja useita pankkipäiviä on kulunut, mutta et ole vielä saanut palautusta, ole hyvä ja tarkista pankkitilisi tilitapahtumat uudelleen.

Sen jälkeen ota yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Hyvityksen toteuttamiseen saattaa kulua useita pankkipäiviä. Sen jälkeen ota yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen toteuttamiseen saattaa kulua useita pankkipäiviä. Jos olet tehnyt kaikki edellä mainitut toimenpiteet, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ole hyvä ja ota yhteyttä fincommerceltd@gmail.com

Vaihto on mahdollinen ainoastaan tuotteen ollessa viallinen tai vahingoittunut. Mikäli tarvitset vaihtoa samanlaiseen tuotteeseen, ole hyvä ja ota yhteyttä ifincommerceltd@gmail.com ja lähetä tuote saamiesi ohjeiden mukaisesti.