Tilausehdot

osoite: Dalbyntie 28, 10210, Inkoo

Yleistä

Nämä sopimusehdot sisältävät PlusYkkönen Oy:n (y-tunnus: 3211010-8, osoite: Dalbyntie 28, 10210, Inkoo), (jäljempänä “PlusYkkönen”) verkkokaupan käyttöä koskevat ehdot sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Ostaessaan tuotteita verkkokaupasta, asiakas hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä.

PlusYkkösen verkkokaupasta tilaaminen edellyttää, että henkilö on täyttänyt 18 vuotta. Jos olet alle 18-vuotias, on sinulla oltava huoltajan suostumus tilaamiseen. Tilaukset toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle poislukien Ahvenanmaa, jonne emme toimita tilauksia

Nämä tilausehtomme ovat voimassa 8.11.2021 alkaen. Voimme muuttaa tilaussehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan tilausehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24% tai 14%), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa

Jos jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan myös, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu. Lisätietoa tuotteista voit tiedustella asiakaspalvelustamme: toimisto@plusykkönen.fi.

Toimitus

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen, sitoutuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin välityksellä, joko Postin postipakettina tai kotipakettina asiakkaan valinnan mukaan. Tilaus voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä.

Postipaketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan varuskuntaan tilattaessa kasarmiin tai lähimpään noutopisteeseen tilattaessa tiettyyn osoitteeseen.

Tilattaessa kasarmiin vastaa paketin/kirjeen jakelusta varuskunta kohtaisesti  sen postista vastaavat henkilöt paketin saavuttua varuskuntaan.

Tilattaessa tiettyyn osoitteeseen saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä Postin toimesta. Lähetys on noudettavissa Postista lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella. Pakettiautomaatista vain lokerokoodilla. Lähetystä säilytetään noutopisteessä 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

Kotipaketti toimitetaan suoraan perille asti. Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa puhelimitse. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, tälle jätetään yhteydenottopyyntö. Lähetykset toimitetaan suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 21 asti. Muilla alueilla jakelu tapahtuu klo 14 mennessä. Paketit jaetaan vastaanottajan osoitteeseen sisälle asti, ulko-oven välittömään läheisyyteen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti toimitetaan noudettavaksi lähimpään Postiin. Pakettia säilytetään Postissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

 

Toimitusaika

Tilaukset lähetetään kahden (2) arkipäivän sisällä tilauksesta. Normaali toimitusaikamme on 1–5 arkipäivää laskettuna tilauksesi jälkeisestä päivästä lähtien.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kaikkia verkkokaupan tuotteita koskee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. 14 päivän palautusoikeus alkaa siitä kun olet vastaanottanut tilauksen. Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin varastollemme ja olemme tarkistaneet niiden kunnon.

Hinta palautetaan aina tilauksen yhteydessä käyttämällenne maksutavalle. Mikäli olette valinneet laskun, hyvitetään hinta laskulle. Palautus tehdään aina maksamanne hinnan mukaisesti vaikka palautetun tuotteen/ tuotteiden hinta olisi muuttunut. Palautuksesta perimme palautuskulun 4,9€. Palautuskulu vähennetään palautettavasta summasta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: toimisto@plusykkönen.fi. Kerro viestissä viestissä tilausnumerosi sekä minkä tuotteen/ mitkä tuotteet haluat palauttaa. Lähetämme palautusohjeet kahden arkipäivän kuluessa vastaanotettuamme ilmoituksen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle

Palautusosoitteemme:  Dalbyntie 28, 10210, Inkoo

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Henkilötiedot

PlusYkkönen on vastuussa siitä, että sinun henkilötietojasi käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Henkilötietoja käsitellään tilausten, postituksen, asiakkaan yhteydenottojen, ja muiden asiakkuuden hoitamiseen liittyvien toimenpiteiden yhteydessä. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä whatsapissa viestillä numeroon:

+358 45 3542874

Vastaamme aina mahdollisimman nopeasti yleensä 24 tunnin sisällä.

Vastuunrajoitus

PlusYkkonen ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).